tiistai 12. helmikuuta 2013

Laskiaistiistai / Pancake Day


Ihanaa laskiaistiistaita kaikille!
Skotlannissa ei sitä tietysti tunneta, mut täällä sen sijaan juhlistetaan lettupäivää aina helmikuun 12., mikä on mun mielestä ihan hyvä korvike.
Mitä tahansa, että ihmiset ostaa lisää jotain ylimääräistä kaupassa käydessään. Nojaa. Ei haitttaa. Tykkään tehdä arjesta juhlaa. Ystävänpäiväkin on tulossa torstaina ja yhdellä meidän kaverilla sattuu olemaan synttärit samana päivänä. Ollaan parhaillaan juonimassa yllätysjuhlia.

Nauttikaa lumihangista Suomessa. Olispa meilläkin täällä edes pikkasen lunta, mut kun ei niin ei.
Sadepilvet jumittaa auringon edessä. Siirtyis edes vähäsen, niin tulis valo läpi kunnolla.

Valoa...
I got a, I got a pocketful of sunshine.

Ole hyvä.
Nyt se soi sinunkin päässä.
(Jos et tiedä mistä puhun, niin on katso Easy A. Se on oikeasti hauska.)

Kahvimukini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti